منتدى دلعى
 مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا  مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 829894
ادارة المنتدي  مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 103798

منتدى دلعى
 مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا  مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 829894
ادارة المنتدي  مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 103798

منتدى دلعى
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اداره المنتدى ترحب بكل الاعضاء والزائرين

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
أعضائنا الـكرأأم اهلأ وسهلأ بكم فى منتدى دلعى ومرحبا بكم فى منتداكم إذا كانت هذه هى الزياره الأوله لك يتوجب عليك التسجيل اما اذا كنت مشترك بالفعل اكتب اسمك والرقم السرى

مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك

كاتب الموضوعرسالة
Admin

" إداره المنتدى "
 مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك Untitl10
Admin

الدوله : مصر

مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك Empty
مُساهمةموضوع: مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك    مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك I_icon_minitimeالأربعاء مارس 14, 2012 7:13 pm

من السهل جدا يكون للبنت اصحاب ولاد "زمايل من الشغل او الدراسه او النادى او العيله" ....لكن من الصعب جدا انها تلاقي عريس جاد منهم.... يرفع الرايه البيضه و يعلن الاستسلام التام و هو رايح يعد مع اهلها شايل معاه علبه الشيكولاته و سالف بدله صاحبه و واخد في ايده اليمين والده و في ايدة الشمال الc.v بتاعه ... الموضوع صعب اوى....لكن مش مستحيل ....فتحول الصاحب الي عريس .... ممكن...لكن المهم الخطه .

1- التعود و الcut  مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 18

تعتمد هذه الخطه علي ان البنت تلزق للولد....تطلعله من الحنفيه....تخليه يسمع صوتها قبل النوم و بعده ...تليفونات و حركات و استماع مستمر لمشاكله....و بعد ما يتحول لمدمن....تعمل Cut...تخليه يدور عليها في كل مكان...و بعد ما يفقد الامل تظهر فجأه بجمله "اصلي بصراحه مش عارفه نهايه الاحنا فيه دا ايه" يقع المعلم " انا مستعد اتقدملك"...هى تستغل الفرصه و تقول "خلاص انا هكلم ماما".

2- التقل سر الصنعه مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 27

اذا كان الولد من النوع اللي يعرف بنات كتير فالتقل هو الخطه الانسب تعتمد في الاساس علي المراوغه و الطناش....يعنى ييجي يتعرف عليها تسيبه و تمشي...يحاول يكلمها تديله الطرشه...و اول ما تحس انه هيزهق منها...تبتسمله و بعدها تكمل الطناش لحد ما ييجي رسم عليها باعلانه عن احساسه بيها و رغبته في الارتباط بس الظروف وحشه معاه...الوقت هنا سانح للقبض عليه بجمله "بابا ممكن يقدر الظروف دى...اصل انا و هو اصحاب اوى...انا هحدد لك معاد معاه".

3- ماما سألتنى عليك  مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 9

لما متلاقثش في الصاحب عدل ابعتيه لماما...المهم انك تقوليله ان "انا و ماما اصحاب" و توصليلو معلومه انك دايما بتحكيلها كل حاجه و تيجى في مرة تقوليله و هو بيكلمك في التليفون "استنى ماما عايزة تسلم عليك"...و تسليملها السماعه بسرعه و لان ماما هتدعيله في المكالمه بان "ربنا يوفقك يابني"...بعدها بكام يوم و كانك بتهزري "تصور ماما امبارح سألتنى امتى هاتيجى البيت" و تكرريها مرة تانيه بجد لحد ما تحددو معاد للتدبيسه قصدى للعزومه الاولى.

4- الصديق الوفي مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 30

الصاحبه ليها عند صاحبتها ايه غير عريس ده افضل خدمه ممكن تقدمها لها و تقف جنبها فيها يعنى اول ما تنشني علي الزبون و تتعرفي عليه ابعتيله صاحبتك علي انها ترشحك ليه كعروسه هايله و بنت لقطه لو خسرك مش هيلاقي زيك تانى طبعا و انتى ماتعرفيش حاجه لحد مايفاجئك بالموضوع ده و يبقي الصاحب هو الشاهد علي العلاقه و الدافع لدخول الزبون يووووووووووة العريس البيت.

5- جانى عريس مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك 19

لو كان العريس من النوع البارد شويه حاولي تسخنيه و تحصلى في الاول علي اعتراف منه بحبه ليكى بعد الحصول...كل يومين قوليلو "تصور ماما كانت جيبالي عريس امبارح بس انا رفضت" و هكذا... لحد ماتيجى مرة تقوليلو "انا هكلمك بصراحه يا عمرو...انا كل الحجج قولتها للعرسان و ماما بتغط عليا عشان اوافق و انت مش بتتحرك قولى حتى انك جاى و انا هتصرف معاهم" و اول ما قول احدفيه لماما علي طول و هي هتتصرف.

واى خدمه يابنات بس ابقو ادعولى
https://dll3e.yoo7.com

مش عايزة توقعيه ؟؟ طيب ماتدخلى وانا ادلك
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» حصريا البوم فريق كايروكى . وانا مع نفسى قاعد 2012 CD Q 320 Kbps
» اللي عاوز يوقع بنت ف حبة.عايزة توقعي ولد ف حبك
» عايزة تبقى اجمل عروسة بالخطوبة والدخلة ...... تعالى
» عايزة تعرفى انتى تعرفى زوجك ادخل وانتى تعرفى